Bewertungen von Tanoshii Sushi Amsterdam

Neue Beurteilungen

5.0
Sheila
Gestern

Echt top Sushi en top service. Door drukte was er iets mis gegaan bij de bestelling, maar werd meteen opgelost en nageleverd. Superdank!

happy Customer
17 September 2023

Super fresh and the most delicious sushi in Amsterdam

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hellen
19 August 2023

Mmmm, het was weer zo lekker! Wij werden er blij van. De bezorging is ook altijd goed.

Wil danser gijsen
16 August 2023

Zo laten het is uitstekend elke keer is het heerlijk Toppie 👍

J
14 August 2023
A.
4 August 2023
Merove
2 August 2023

Zeer goed zoals altijd

Vani
29 Juli 2023

Such good sushi! Staff is incredibly nice. Delivery super fast.

Julien
24 Juli 2023

Great quality sushi and fast delivery. Thanks’

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Zaya
22 Juli 2023

Beste sushi

K. de Klein
21 Juli 2023

Het was weer heerlijk als altijd!

A.
21 Juli 2023
Esther
6 Juli 2023
IW
24 Juni 2023

Het was weer top!

RC
17 Juni 2023

Erg lekker sushi en andere japanse gerechten, snel bezorgd

W.danser
16 Juni 2023

Perfect

Dick Kors
12 Juni 2023

Verfijnd en lekker vers. Zeer de moeite waard!

Johannes
11 Juni 2023

Super!

Sue
8 Juni 2023

Heerlijk! Genoeg sojasaus, gember en wasabi en altijd netjes op tijd.

Jolanda
5 Juni 2023

Heerlijke sushi. De edame boontjes niet zo zout en sommige leeg, maar de portie is wel groot. Bestelling kwam heel snel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ori
2 Juni 2023

Always yummy!

Jp
31 Mai 2023

Snelle levering en de gyoza was lekker warm en smakelijk en zeer mooie zalm en tonijn sashimi , smaakt zeker naar meer !

Anna
31 Mai 2023

Altijd keurig verpakt en smakelijk, mijn favoriete sushi van Amsterdam

Paul
30 Mai 2023

Fantastic and delicious, what more do ya want? Cheers from a Canadian traveller who knows his sushi.

Maikel
21 Mai 2023

Uitstekende kwaliteit en binnen 25 minuten geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chris
15 Mai 2023
Berend
1 Mai 2023

Zoals altijd super vers en geweldig! Bediening snel en kwam zelfs de trappen op om me de bestelling aan te reiken 10/10!

Alexander Bakker
24 April 2023
Dick Kors
10 April 2023

Zonder meer de moet waard door bijzonder goede kwaliteit! Sashimi-mix verdient extra vermelding. Bezorger was halfuurtje later door drukke avond (Tweede Paasdag) , maar aardige en beleefd. Maakt het af.

Blue Indy Venmans
5 April 2023
Chris Geerse
5 April 2023

Had een verkeerd adres opgegeven, belde de bezorger en hij kwam de bestelling heel snel op het andere adres bezorgen

Chris
3 April 2023

Gewoon top zo als altijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paul
31 MĂ€rz 2023
Ray Breg
29 MĂ€rz 2023
Marga
27 MĂ€rz 2023

Het was super lekker.

Zonneveld
26 MĂ€rz 2023

Ben al langer klant en dit is heerlijke sushi. Enige opmerking; ik krijg de indruk dat de porties de laatste tijd wat kleiner zijn


Annemarie
23 MĂ€rz 2023

Heerlijke garnaal tempura en Tanoshi’s specials sushi, nog smaakvoller dan anders!!!!!

Jolie
22 MĂ€rz 2023

Heerlijk! En fijne bezorging.

Charles
22 MĂ€rz 2023

Heerlijk sushi - hoog kwaliteit en altijd lekker

Ivor
17 MĂ€rz 2023
Eveline
16 MĂ€rz 2023
Melanie Hoogeveen
15 MĂ€rz 2023

Altijd super snelle bezorging en heerlijk verse sushi. Wederom weer genoten!

A.
1 MĂ€rz 2023
Peter
23 Februar 2023

Rolls are always fresh, delicious and beautifully presented. My go-to for takeout sushi!

Lissa
16 Februar 2023
Arnoud
9 Februar 2023

Wij zijn al jaren vaste klant, kinderen vinden alle andere sushi niet goed:) altijd op tijd top dus

Jacq
7 Februar 2023

Goed eten snel bezorgd

Helena Stork
22 Januar 2023

Heerlijke verse sushi, echt genieten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Moeder en dochter
21 Januar 2023
Merel
11 Januar 2023

Heel lekker, supervers en supersnel bezorgd door aardige bezorger

Blue
6 Januar 2023

super lekker

Chris Geerse
5 Januar 2023

Heerlijke sushi en razendsnel bezorgd

Pablo
4 Januar 2023

Sushi van de bovenste plank. Een ware smaaksensatie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacqueline
23 Dezember 2022

Snel (en dat op vrijdagavond) & heerlijk!

Fam Z
17 Dezember 2022

Delicious!

Nicolaas
16 Dezember 2022

👍

A.
16 Dezember 2022
Wil danser
15 Dezember 2022

Daarom bestellen we graag in de tweede tuindwarsstraat

D. Stork
12 Dezember 2022

Heerlijk verse sushi, echt genieten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anca
9 Dezember 2022

Zo snel mogelijk ,en we hebben de bestelling na 1 uur ontvangen jammer ,maar de sushi zijn als altijd verrukkelijk, en vers .

Petar
26 November 2022
Johan
25 November 2022

Hi beste mensen van Tanoshii, Normaal gesproken genieten we echt enorm van de sushi! Echter, de laatste keren dat we besteld hebben viel de kwaliteit wat tegen en had ‘t niet het hoge niveau dat we van jullie gewend zijn. Jammer!

Zaya
14 November 2022

Lekkerste sushi van Amsterdam😋 het was weer erg lekker. Top

Jacqueline
12 November 2022

Al jaren bestellen we hier en het is altijd heerlijk en meestal snel. Heb ik een vraag dan krijg ik altijd vriendelijke en behulpzame mensen aan de lijn. Heel af en toe gaan we vreemd omdat er bijvoorbeeld iemand is die “ook een goeie weet’. Nooit net zo goed, wat ons betreft. Dus we komen altijd hier weer thuis.

julia
3 November 2022
julia van hooydonk
31 Oktober 2022

fish is soo good. but wasabi was missing in this order

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S.
28 Oktober 2022
Petar
27 Oktober 2022
Caroline
22 Oktober 2022

Lekkerste sushi van Amsterdam!

Petar
9 Oktober 2022
Ingrid
4 Oktober 2022

Snel en lekker!

Eva
1 Oktober 2022
Arjan
26 September 2022
Daphna
25 September 2022

Heerlijke sushi!

Gloria
24 September 2022

Heel erg lekker

Bas
18 September 2022

Onverminderd goed! Echt vers, veel smaak, sappig, veel variatie!

Sabrina
12 September 2022

Really good sushi! Fresh and tasty. Delivery was on time. Will definitely be ordering again.

Peter
5 September 2022

Excellent sushi! Had maki rolls and were very tasty. Plus, they give you lots of ginger and extra wasabi without even asking. Quality! Even for takeout is presented in a very nice way but would prefer to avoid all of the extra plastic if possible (used to separate the food and also plastic bag). Is my first time to try Tanoshi Sushi and will definitely be back!

IW
4 September 2022

Zoals altijd: oké!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jaimy
4 September 2022

Snel, vers, lekker en vriendelijke bezorging. Fantastisch, als altijd 😃

Sabine
1 September 2022

The best sushi in town! Perfect as always.

April
1 September 2022

Great food and service!

Jo
26 August 2022

Het was echt heel goed! Leek beter dan eerdere keren, rijst precies goed.

A
13 August 2022
Petar
13 August 2022
Sarah
10 August 2022
Ayla
8 August 2022

Lekkerste sushi Amsterdam en heb er veel geprobeerd!!!

Lot
7 August 2022

Beste Sushi van Amsterdam!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geja Roelfsema
31 Juli 2022

Nu voor de tweede keer iets besteld. Her wordt vlot geleverd en nu weer erg lekker.

Anna Bakker
28 Juli 2022

Mijn kleinzoon hebben een traditie om af en toe sushi te eten - in de zomer op mijn balkon. Deze sushi van Tanoshii overtreft alles. Volgende keer komen we terug!

Jan Voortman
24 Juli 2022

Supersnelle vriendelijke bezorger! Zeewiersalade was niet zo lekker. Sushi was fantastisch!

Marjon Middeljans
21 Juli 2022

Heerlijke sushi van goede kwaliteit. Mijn favoriet is de dragon roll.

Em
16 Juli 2022

Lekkerste sushi!!!

Dylan
14 Juli 2022

prijs kwaliteit verhoudinfg top in orde!

Laura
8 Juli 2022

Heerlijk gegeten

Evelyne Merkx
1 Juli 2022
Heering
26 Juni 2022
simon
23 Juni 2022

perfect. zelfs met 30 graden buiten. thanks boys

Mathilde
13 Juni 2022

Heerlijk en precies op tijd geleverd. Aanrader!

Quincy
6 Juni 2022

Snelle bezorging, goeie prijs kwaliteitsverhouding

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Aaf
4 Juni 2022
Rachid
4 Juni 2022

Super rapido, smakelijk en goede kwaliteitsproducten

Sabine
4 Juni 2022
Aida
2 Juni 2022

Gewoon heerlijk!! Lekker veel gember en wasabi ook erbij. Zeker voor herhaling vatbaar😉

Thijs
30 Mai 2022

đŸ‘đŸ»đŸ™đŸ»

J Nijhuis
28 Mai 2022

Normaal gesproken top kwaliteit sushi maar deze keer teleurstellend. Sushi’s waren veel te zout, misschien door de soja saus. Daardoor niet echt lekker.

Vesper
27 Mai 2022

Super lekker!

Wouter
29 April 2022

Perfect😁

Sofia
24 April 2022

Very tasty sushi!

Merel
21 April 2022

Lievelingssushi in Amsterdam. Altijd vers en snel bezorgd! Aanrader :)

Adrian
18 April 2022

Voor mij geen andere sushi tent. Alles is gewoon echt lekker. De vis is supervers, ik bestel af en toe veels te veel en bewaar de sashimi voor de volgende dag als ontbijt😊
heerlijk! Keep up the good work Tanoshi en jullie zien mij wel weer verschijnen! 😁

Jan Voortman
17 April 2022

Heerlijk en vlot bezorgd!

Zuzu
16 April 2022

Tot eten, super vers, waard voor je geld!

Zonneveld
16 April 2022

Top, heerlijke kwaliteit en prima porties.

Sylvia
3 April 2022

Altijd lekker, altijd goed, beste afhaal sushi van Amsterdam wat ons betreft

Y
3 April 2022

Super lekkeer!

Thierry Jacobs
28 MĂ€rz 2022

Trouwe klant. Maar had netjes geweest als er iets bij was geleverd als geste voor het laat leveren.

Y.k
27 MĂ€rz 2022

Beste sushi (bezorg) van Amsterdam!

Simon
15 MĂ€rz 2022
Caro
15 MĂ€rz 2022

Vers en met aandacht bereid, mooi gepresenteerd met vers gesneden groente garnituur. Goede temperatuur en met een grote glimlach geleverd aan de deur. Zoals altijd: meer dan perfect! 10+

Ven
13 MĂ€rz 2022

Perfect!

Scherpenhuyzen
12 MĂ€rz 2022

Top producten, heerlijke sushi - alleen heeft de bezorger het pakket op het verkeerde adres geleverd. Maar uiteindelijk een nieuwe levering gekregen met zelfs een extraatje erbij! Dat noem ik nog eens service!

Eefje
9 MĂ€rz 2022
Afra
24 Februar 2022

Heerlijk zoals altijd!

Steph
24 Februar 2022

Top!

Desmond
18 Februar 2022

Best Sushi in Amsterdam

Michiel
15 Februar 2022

Nog steeds de beste sushi rond de Jordaan. Nooit uit elkaar vallende rolletjes en goed op temperatuur ipv koud.

Greet
13 Februar 2022

Altijd weer een waar genoegen: heerlijke sushi van hoogste kwaliteit!

Omar
10 Februar 2022

Smaakvol & gevarieerd. Ik had 3 verschillende gerechtjes besteld. The veg gyoza’s “plakten” aan het kartonnen doosje.

Peter
4 Februar 2022
Caro
3 Februar 2022

Wederom perfecte sushi genoten! Complimenten. Vers, heerlijke smaak, mooi gepresenteerd. Een genot! Maar.... al dat plastic verpakkingsmateriaal kan echt veel en veel beter! Please đŸ™đŸ» Wij gebruiken dat zelf ook als cateraar, er zijn heel veel goede alternatieven.

Saskia
20 Januar 2022

Ik had per ongeluk een verkeerd huisnummer opgegeven maar de bezorger bleef beleefd en professioneel en dankzij een telefoontje keam het toch goed. Nogmaals mijn excuses en dank voor de snelle levering!

Bas
13 Januar 2022

Heel vers, lekker gecombineerde smaken, mooi verzorgd en keurig op tijd!

W&N
5 Januar 2022
Larisse
1 Januar 2021

Amazing fresh sushi and amazing price quality

Ivor
1 Januar 2021

Zoals bijna altijd: dik tevreden!

Priscilla
25 Dezember 2021

Best sushi in town

Anoniem
24 Dezember 2021

Heerlijke sushi en snel bezorgd, zoals altijd!

Annabel
22 Dezember 2021

Snelle levering en heerlijke sushi

Annemiek
19 Dezember 2021

Dit was de eerste bestelling maar zeker niet de laatste! Hele lekkere sushi en gyoza. Saus/jus bij gyoza mag wat sterker van smaak maar dat blijft persoonlijk. Tot snel!!!

Afra
18 Dezember 2021
Michiel
18 Dezember 2021

Ooit heb ik een aantal verschillende sushi makers uitgeprobeerd, maar we bestellen nu al jaren alleen bij Tanoshii. Altijd goed, lekker en vers. Nooit sushi die al voor het oppakken uit elkaar valt. En meestal nog snel bezorgd ook.

Maria
6 Dezember 2021

Altijd heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hugo
4 Dezember 2021

Goede verse sushi en snelle vriendelijke bezorging :)

Aaf
4 Dezember 2021
Johanna
4 Dezember 2021
Alwin Sturm
27 November 2021

We have ordered several times with Tanoshii and the suhis have always been very good if conpared to other sushi take-outs.

Janneke
25 November 2021

Super lekker en vers!

happertje
17 November 2021

was weer heerlijk. bedankt voor de goede zorgen.

Simon
15 November 2021
Ineke
12 November 2021
Philo
8 November 2021

De tonijn smaakte niet vers dus de Spicy Tuna Maki hebben wij niet kunnen opeten. Dat was erg jammer. De overige sushi was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

P H
7 November 2021

Beste sushi in Amsterdam en super snelle en vriendelijke bezorging!

Leyla
1 November 2021

Op tijd afgeleverd, vriendelijkheid van medewerkers; lekkere en verse sushi: dikke stukjes vis, bolle rolls;en goede balans in smaken. Was veels te snel opgegeten. Volgende keer meer bestellen!

Merove van der Pas
28 Oktober 2021

Top! Vers gemaakt snel geleverd heerlijk!

Kitty ter Horsf
26 Oktober 2021
Marjan
25 Oktober 2021
A den boer
18 Oktober 2021

Wij bestellen regelmatig, alleen de boontjes waren deze keer niet lekker, niet gaar en geen zout. De rest was als vanouds weer super

SJS
13 Oktober 2021

Het was zoals gewoonlijk heerlijk. De App werkkt prettig. Vooraf besteld. Er wordt goede wasabi en gember meegegeven. Volgende keer weer!

Menno
11 Oktober 2021

De kwaliteit van Tanoshi is - als altijd - onovertroffen.

Angela
3 Oktober 2021
Marie
1 Oktober 2021

Excellent as always!

Noor
29 September 2021

De lekkerste sushi van Amsterdam!

Alec
26 September 2021
Berend
25 September 2021

Fantastisch! Vers en snel, dit is m’n sushi plek vanaf nu

Vesper
19 September 2021
Bert Richter
13 September 2021
L
10 September 2021

Sushi was top; vers en snel bezorgd. Alleen de edamame waren niet zo lekker. Maar verder is het altijd goed!

Vesper
3 September 2021

Always consistent quality. Highly recommend

Jeanet
29 August 2021

Heerlijke Sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

g.a.m.
26 August 2021

website (menu) zou iets duidelijker mogen wat er voor sauzen bij zitten, en of die los/apart of overheen zijn. helemaal perfect zou natuurlijk zijn als je dat ook kan aanklikken bij de gerechten zelf. voor de klant en de kok een heel stuk makkelijker. het is best wel een gedoe elke keer bij het bestellen. ik zou vaker bestellen als dit inderdaad makkelijker kon. thanks

Marike
20 August 2021

Heerlijke verse sushi en sashimi EN warme miso soep gegeten. Alles vers en erg smakelijk. Aanrader!

Anne
17 August 2021

Heerlijk gegeten en goede bezorging!!

Bauke
15 August 2021
SJS
13 August 2021

Heerlijk eten! Grote bakjes wasabi en genoeg gember. Sushi proefde vers gemaakt en niet te koud. Lekker! Het wordt onze vaste sushi plek.

Greet
7 August 2021

Een keer meer heerlijk gegeten

Kitty
7 August 2021

Wij bestelden gyoza, maki en sushi. Allen goed verpakt, op de juiste temperatuur en heel smakelijk. De sushi rijst is goed bereid, echt een van de betere sushi zaken in de stad. Wij bestellen hoe regelmatig en worden nooit teleurgesteld.

Jonas
5 August 2021
E
4 August 2021
yumi
2 August 2021

Super snelle bezorging en zoals altijd heerlijk eten!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tamara
26 Juli 2021

Altijd vers en altijd lekker. De vega gyoza waren een beetje pittig voor de kids

Marjon
18 Juli 2021
Anastasia
5 Juli 2021

Excellent quality, fast delivery. Big, fresh and delicious sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sander de Bruyn
3 Juli 2021
Lara
12 Juni 2021

Super vers, super lekker en mega snel bezorgd!

Mischa
11 Juni 2021

Lekkere, smakelijk sushi. Een aanrader.

Tomer
7 Juni 2021
Bauke
6 Juni 2021

Het was weer heerlijk!

Annemarie
4 Juni 2021

Het was allemaal weer top! Heerlijke ebi tempura, top rijst en vis en zo snel bezorgd

M.
29 Mai 2021
o
23 Mai 2021
Y.K
22 Mai 2021

Beste sushi van Amsterdam! Vaak is het te droog maar hier is t perfectie

Bauke
20 Mai 2021

We bestellen hier wel vaker en het is altijd "5 sterren". Deze keer was om eerlijk te zijn de rijst een beetje zacht en plakkerig.

Eva Raaff
13 Mai 2021

Zoals altijd lekker, en snel bezord

Dita
13 Mai 2021

Always fantastic!

Joost
8 Mai 2021

Heel lekkere sushi en goede bezorging

Danielle
7 Mai 2021
Zaya
6 Mai 2021

Beste lekkerste sushi van Amsterdam. 👍👍👍

Erica
6 Mai 2021

This sushi is the best!!!!

Angela
4 Mai 2021
Richard
30 April 2021

Garnalen te kort gefrituurd, sushi smakeloos

ricky
26 April 2021

Great meal! Loved it.

Donnie
16 April 2021

Beste sushi in town!

S.W
12 April 2021

Altijd Top en Snel

Zwart
12 April 2021

Op de gyoza na, was alles prima!

D.
10 April 2021
Jolanda
9 April 2021
Renee Winnowski
3 April 2021

Heerlijke sushi rolls en miso, dumplings ook zo lekker en vers. Helaas de edamame vergeten! Volgende x graag

Josephine
3 April 2021
g.blonk
2 April 2021

alles perfect. enige verbeterpuntje is misschien wat duidelijk op de website aangeven of ergens wasabi of sauzen of andere dingen bijzitten.

IW
28 MĂ€rz 2021

Het was weer geweldig!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Babette
27 MĂ€rz 2021

Wij bestellen regelmatig van Tanoshii omdat de sushi super lekker en altijd van goede kwaliteit is! Een echte aanrader.

Taco van der Zwaag
26 MĂ€rz 2021

Na het eten van de misosoep, de saté en een deel van de sushi kreeg ik buikproblemen. Ik vrees dat er iets mis was met een van de producten. Vriendelijke groet, Taco van der Zwaag

Daan
25 MĂ€rz 2021

Weinig sushi voor veel geld. Te dikke plakken rauwe vis, die niet te kauwen zijn. En een soort van ketchupsausje over de rainbowroll. Niet mijn favoriet dit..

Brian
21 MĂ€rz 2021

Amazing! As always

Ida
19 MĂ€rz 2021
Wendy
16 MĂ€rz 2021

De sushi was heerlijk

Oss
13 MĂ€rz 2021

constante qualiteit

Yvonne
13 MĂ€rz 2021
Petra
11 MĂ€rz 2021

Supersnelle bezorging via eigen bezorgservice. Dus gewoon via hun website bestellen.

Wiki
10 MĂ€rz 2021
Renee Winnowski
7 MĂ€rz 2021

Was weer heel erg lekker, maar helaas de 2 miso soep vergeten!

Esther
6 MĂ€rz 2021

Prima sushi, goede service!

Annemarie
4 MĂ€rz 2021

Heerlijke sushi en tempura garnaal Dol op de speciaals met geflambeerde zalm en octopus Vond de maki zalm avocado iets minder geslaagd rijst was te compact en plakkerig en aangedrukt dat mag “luchtiger” korrel kunnen onderscheiden

Yvonne
4 MĂ€rz 2021

Snel en lekker

Ron van Heukelom
4 MĂ€rz 2021

Ik bestel al lange tijd Ă©n regelmatig het zelfde: Sake-sushi's (perfect!) en Ebi Tempura. Sinds een maand of 8 oid wordt de Ebi Tempura echter geleverd in een plastic bakje (ipv karton). Hierdoor worden de tempuras helaas 'soggi' /onbedoeld nat aan de onderzijde. Dit terwijl ik vlakbij woon. Graag dus weer snel terug naar de kartonnen bakjes, wat mij betreft. Groeten Ron

Yond
28 Februar 2021

Prima service, prima eten.

Yond
28 Februar 2021

Prima service, prima eten.

Claire
27 Februar 2021

Mijn favoriete sushi-tent. Zeer vriendelijke bezorging.

Nour Schut
27 Februar 2021

Super lekker! Ben gek op sushi maar ben ook nierpatiënte meestal gaat er enorm veel zout door de sushi rijst in dit geval niet. (Teveel zout is voor geen mens goed, en er wordt al soya saus geleverd). Erg tevreden

Zonneveld
24 Februar 2021

Prima sushi, lekker vers

Anna de Graaf
22 Februar 2021
Robin
18 Februar 2021

As usual; everything super fresh, delicious, affordable. Best sushi in town. Highly recommended. Healthy roll is a winner and on my list of favorites.

Bauke
13 Februar 2021

Eten is altijd lekker en perfect op tijd, supervriendelijk personeel, makkelijk bestellen via deze website. Bedankt weer!

Yumi
12 Februar 2021
Emmie Graal
10 Februar 2021

Top! Heerlijke sushi

Dagmar
6 Februar 2021

Yummi rice & fresh Fish

Ligia Harada
5 Februar 2021

We often order from you and the fish is always fresh & yummy and the service super efficient & friendly! Thank you

Guusje
5 Februar 2021
Lorenzo Zoeter
1 Februar 2021

De zalm was deze keer niet zo vers als ik gewend ben een had een sterke smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Silvia
1 Februar 2021

Zeer snelle levering en goede kwaliteit. Tanoshii blijft bij ons favoriet !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jaimy
1 Februar 2021

Het was weer heerlijk en super snelle vriendelijke bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty
31 Januar 2021

Verrast door de goede kwaliteit en lage prijs. We hadden meerdere combinatie menu’s besteld. Ze smaakten vers en de vis was van goede kwaliteit. Dit had ik niet verwacht voor deze prijs. Echt een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan hier volgende keer weer bestellen.

Etienne
23 Januar 2021

Erg goed!! Alles supervers en in de juiste balans tussen rijst en andere ingrediënten. Bezorging duurde iets langer maar op vrijdagavond is dat ook niet gek.

L.
23 Januar 2021

De sushi was lekker, maar meer dan 1 uur en driekwartier wachten op mijn bestelling is niet okee. Ik begrijp dat het druk is op de vrijdagavond, maar het zou fijn zijn om gebeld te worden als blijkt dat de bezorging vertraagd is. Ik stond op het punt om mijn bestelling te annuleren toen ik voor de tweede keer belde en bleek dat de bezorging net was vertrokken.

fijn
22 Januar 2021
Fleur
19 Januar 2021

Altijd heerlijk!!

olaf
18 Januar 2021

Erg lekker. Prima hoeveelheid. Prima prijs

Mi
16 Januar 2021

Altijd erg snel, en lekker!

Carrie
15 Januar 2021
Esther
15 Januar 2021

Top prijs kwaliteit

Lex
14 Januar 2021

Heerlijk

Jacqueline
12 Januar 2021
Anabel
12 Januar 2021

Altijd heel erg lekker! Zeker de tanoshii rol, jammer dat die niet meer in de korting is

Chico
11 Januar 2021

Als altijd top lekker en top bezorging. Ook namens mijn kids. Dank weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maaike
4 Januar 2021

Heerlijke sushi, voor een zeer nette prijs & aardige en snelle bezorging!

Bas
4 Januar 2021

Eerste keer besteld bij Tanoshii en dit is goed bevallen. De bezorging was snel en prima, klein minpuntje dat de garnalenloempia's lauw waren. Misschien volgende keer in aluminiumfolie verpakken zodat het warmer blijft. De sushi was smaakvol en goed verzorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ivana
2 Januar 2020

Hele goede sushi, maar niet de beste die ik ooit gehad heb, vandaar 4 sterren! Bezorging was top. Aardige jongeman en snel.

Anoniem
2 Januar 2020
Mitchell
1 Januar 2020

That's one of the best sushi take aways in Jordaan. Tastes good and fresh.

Robert Spijkers Suwarni
31 Dezember 2020

De stukjes sushi vond ik erg klein. Ook de gefrituurde garnaal was al koud en daardoor minder van smaak. Verder was de bezorging erg laat. Een uur voor het geleverd werd. Zet dan iets op je site over drukte en levering. Wanneer klanten zelf contact op moeten nemen waar de levering blijft...

Vera
30 Dezember 2020

Jammer dat je niet mee kan kijken hoe lang de bezorging duurt. Na een uur wachten heb ik zelf gebeld. De sushi zelf daar was ik niet kapot van. Ik weet niet precies waar het aan lag. Het had alle benodigdheden maar toch ontbrak er iets. Was het de rijst, de nori, de vis? Ik weet het niet. Niet mijn smaak. Miste die gulzigheid die ik altijd heb bij sushi en tot de laatste sushi mn vingers aflik. Deze keer ligt er nog wat sushi in de koelkast. Weet niet of ik het nog ga opeten? Sorry, kan er niet meer van maken...

Menno van der Velde
30 Dezember 2020

We hebben voor morgen besteld en de bestelling dus nog niet binnen en nog niet geproefd...:-)

Dehlia
29 Dezember 2020

De sushi mix en vega mix waren erg goed. De maki mix proefde minder vers maar desalniettemin lekker.

Berdie Drenth
28 Dezember 2020

Heerlijke Sushi

Masoumeh Kangarani
27 Dezember 2020

Het bezorgen van mijn bestelling duurde 1,5u. Dit terwijl het bezorgadres slechts 10min van Tanoshii vandaan ligt. Er wordt geen enkele indicatie gegeven van wanneer bezorgd wordt. Ik heb zelf 2x contact op moeten nemen met Tanoshii en de lijn was continu in gesprek waardoor ook het bereiken van Tanoshii om een status van de bezorging te krijgen vrijwel onmogelijk was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geibel Monika
27 Dezember 2020

This time it really wasn't good. The Shrimps were in a terrible soaky batter abd hardly any schrimps in it, the sushi didn't seem very fresh.

AdD
24 Dezember 2020

Heerlijk zoals altijd!

An
24 Dezember 2020

De volcano roll was anders en leek kleiner

Silvia
21 Dezember 2020

Snelle levering en goede kwaliteit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
20 Dezember 2020
Brian
20 Dezember 2020

Fantastisch!

Babette
19 Dezember 2020
Donna
18 Dezember 2020

Geweldig, lievelings sushi

Sophie
10 Dezember 2020

Superduperlekker!

Maaikr
9 Dezember 2020

Heerlijk sushi, top kwaliteit voor een zeer nette prijs. En ook een super snelle bezorging. Snel weer!

Angela
8 Dezember 2020
Ruby
5 Dezember 2020

Lekker vers en snel klaar!

Chris Geerse
3 Dezember 2020

Altijd vers en snel bezorgd

Janneke
29 November 2020

Altijd vers, super lekker!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marijke
28 November 2020

Prima kwaliteit en keurig op afstand bezorgd.

Fay Abali
28 November 2020

Top!!

FĂ©lix Sens
27 November 2020

Geweldig snel bezorgd, en een heel lief meisje waar ik telefonisch de bestelling aan had doorgegeven.

Renee Winnowski
21 November 2020

Fantastisch zoals altijd en ook nog een extra adamame omdat die vorige keer vergeten was. Klasse!! Erg genoten van alles.

Fleur
20 November 2020

Voortreffelijk!! Door verhuizing bezorgen ze helaas niet in mijn straat. Toch maar heen gereden (20min) en ik wist weer waarvoor! Topper van sushi

Lou
20 November 2020

Net als altijd heel goed! Nog geen betere sushi delivery gevonden in Amsterdam

KS
19 November 2020